دوس جووونام






















خاطرات بروبکس باحال galaxy


 

حوراجون کجابودی دلم واست تنگید

صفاچطوربود سلام رسوندی؟

راستی پسته قبلی پاک شد چون من باکسی دعواندارم

چراالکی دعواکنیم اوقاتمون تلخ بشه

خب شماهاخوبین؟

منوسعید هم خوبیم

باهم دیگه این وب رونظارت میکنیم کلی هم خوبه واسه خودش

خداروهم شکرمیکنیم

راستی حورا به صفانگفتی بیاد

اخه اینجابدونه اون صفایی نداره

بعدشم مگه قرارنبودبرن مسافرت؟

خلاصه ماهم معلوم نیس کی بریم

من دوس ندارم بااقوامه مامانم برم اخه خوشم نمیادازشون

بعدشم مسافرت طولانی میرن اونا

اماهروقت رفتم قول میدم موبه موهمه خاطراتم روواستون بنویسم

همه هرچی که پیش میاد

الان حوصلم شدیدسریده اخه زنگیدم خونه مریم دوستم بیاداینجاامانبود

درکل هرروز یا من اونجام یااون اینجاست

خلاصه که دخی خوبیه دوسش دارم

حتی اولین ورقه دفترخاطراتم روهم اون نوشته

گفتی دفترخاطرات یادم اومد

امسال دفترخاطراتم روبردم مدرسه نواوحوراخطه کلاس پنجم دبستانشونودیدن

خلاصه میخوام خاطره هایی که دوستام ازاول دفترم واسم نوشتن تویه پست بزارم

به نظرم کاره جالبی میاد

خلاصه دیگه:

freinds 4 ever



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ NaRgEs/frozen girl
شنبه 3 تير 1391برچسب:, .::. 17:42







="center">